baylan grup logo
  • Ana Sayfa
  • Kurumsal
    • Kurucu
    • Tarihçe
    • Değerler
  • Faaliyet Alanları
    • Sağlık Turizmi Danışmanlığı
    • Dijital Pazarlama & Reklamcılık
    • Dijital Yayıncılık
    • E-Ticaret
    • Yazılım
    • İnşaat
    • Kozmetik Satış
    • Gıda
    • Futbol Menajerlik ve Spor Yatırımları
  • Basın Odası
    • Basın Bültenleri
    • Grup Şirketleri
    • Referanslarımız
  • İletişim
0850 532 20 99
baylan grup logo
  • Ana Sayfa
  • Kurumsal
    • Kurucu
    • Tarihçe
    • Değerler
  • Faaliyet Alanları
    • Sağlık Turizmi Danışmanlığı
    • Dijital Pazarlama & Reklamcılık
    • Dijital Yayıncılık
    • E-Ticaret
    • Yazılım
    • İnşaat
    • Kozmetik Satış
    • Gıda
    • Futbol Menajerlik ve Spor Yatırımları
  • Basın Odası
    • Basın Bültenleri
    • Grup Şirketleri
    • Referanslarımız
  • İletişim
0850 532 20 99
  • Ana Sayfa
  • Kurumsal
    • Kurucu
    • Tarihçe
    • Değerler
  • Faaliyet Alanları
    • Sağlık Turizmi Danışmanlığı
    • Dijital Pazarlama & Reklamcılık
    • Dijital Yayıncılık
    • E-Ticaret
    • Yazılım
    • İnşaat
    • Kozmetik Satış
    • Gıda
    • Futbol Menajerlik ve Spor Yatırımları
  • Basın Odası
    • Basın Bültenleri
    • Grup Şirketleri
    • Referanslarımız
  • İletişim
baylan grup logo mobile
  • Ana Sayfa
  • Kurumsal
    • Kurucu
    • Tarihçe
    • Değerler
  • Faaliyet Alanları
    • Sağlık Turizmi Danışmanlığı
    • Dijital Pazarlama & Reklamcılık
    • Dijital Yayıncılık
    • E-Ticaret
    • Yazılım
    • İnşaat
    • Kozmetik Satış
    • Gıda
    • Futbol Menajerlik ve Spor Yatırımları
  • Basın Odası
    • Basın Bültenleri
    • Grup Şirketleri
    • Referanslarımız
  • İletişim
Dijital AjansMetaverseSağlık TurizmiSağlık Turizmi Ajansı

Sağlık Turizminde Dijital Etkenler

Baylan Grup 0 Comments
52

Sağlık Turizminde Dijital Etkenler

Bu yazımızda Sağlık Turizminde Dijital Etkenler konusunu ele alacağız. Sağlık turizmi, insan yaşamının sorunlarından kurtulması amacı ile dünya çapında yapılan araştırma ile gerçekleştirilen seyahate denilmektedir. Sağlık turizminin oluşturduğu sektör de, insanların dijital dünya araçlarını kullanarak etkileşim talep ettiği yeni bir döneme girmeyi sağlamaktadır. Sağlık konusunda kullanılan araçlar, sağlık hizmetini sağlayan ile rahatsızlık yaşayan insan arasında hem etkileşimi hem de iletişimi artırmaktadır. Şeffaf konumdaki bilgilere kolay ulaşılmasını da sağlayan bu uygulamalar, bilinçli karar verme mekanizmasını çalıştırmanın yanı sıra, tedavinin de güvenli olmasını sağlamaktan geçmektedir.

Dijital etkenler, hastanın tıbbi müdahale görmeye başlamasından, rehabilitasyon için eve dönmesine değin aşamaları da kapsamaktadır. Sağlık turizminin evrimi, dijital etkenlerin sağlık alanında ihtiyaç duyulan gerekli şeffaflığı sağlaması ile devam etmektedir. Sağlık turizmi kapsamında yapılacak işlemlere dair ön çalışma yapılması beklenmektedir. Gerekli dijital etkenlerin kullanılması, yapılacak olan lokasyon ile ön çalışmaların sonucu belirlemektedir. Hedef bölge ile kitle tespiti, dijital etkenler için önemli bir konu hükmündedir.

Sağlık Turizmini Etkileyen Dijital Etkenler

Sosyal Medya Platformları

Sağlık turizmini etkileyen dijital etkenlerin başında, sosyal medya platformları yer almaktadır. Bu platformlar arasında;

I. Facebook,

II. Instagram,

III. YouTube,

IV. Linkedin,

V. Twitter,

VI. TikTok, gibi sosyal medya araçları aktif olarak kullanılmaktadır. Bu sayede doğru insanlara da ulaşılması sağlanmış olmaktadır. Sosyal medya, ileri sürülen görüş ve öneriler ışığında geleceğe ışık tutan sonuçlar da sağlamaktadır. Gelecekte ortaya çıkacak olan etkenlere ve sağlık turizminin yöntemlerine de veri tabanı oluşturmaktadır.

Doğru kişiye ulaşılması ve etkileyici insanların seçimi, işletmelerin tercih edilme nedenleri arasına girmektedir. Sosyal medya platformlarında çok fazla takip edilen ve tavsiyeleri rağbet gören insanlar, sağlık turizminin etkin olarak kullanılmasında etken dijital varlıklar olarak görülmektedir. Doğru hedef kitlesine erişmek, doğru insanlarla çalışmaktan geçmektedir. Çapraz modelleme yöntemi kullanarak da dijital etkenlerle gerekli ilerleme sağlanmaktadır.

Dijital Platformlar Kullanma

sağlık turizminde dijital etkenler

İnsanlar ne kadar fazla miktarda harcama yaparsa o kadar fazla kitleye ulaşır mantığı, dijital etkenler arasında yer bulmamaktadır. Önemli olan doğru yerde doğru malzemeye harcama yapmaktır. İnternet dünyasının belli başlı paydaşlarından biri olan Google Ads gibi platformlar, doğru satışı yakalamanın doğru harcama ile yakalanmasını temin etmektedir.

Gerekli analizlerin yapılmasına olanak tanıyan adresler, doğru içerikle hedef kitleye erişmeye neden olmaktadır. Paranın da en etkili ve verimli harcanmasına örnek teşkil etmektedir.

İçerik Üretimin Gücü

Dijital dünyanın çekim gücü, içerik üretiminden geçmektedir. Hedef kitleye ve çalışma sistemine uygun içerikler, dijital ortam kuralları doğrultusunda oluşturulmak zorundadır. İnternet sitesi ya da sosyal medya platformlarında en ideal içeriklerle hareket etmek, istenen başarının da tetikleyicisi konumundadır. Kurumsal kimlikle uyumlu içerikler, görsel tatminlikle süslendiğinde, istenen verimi de başarıyı da getirecektir. İnternet sitesinin tasarımı ile yönetilmesi gibi dijital etkenlerin kullanımı, sağlık turizminin etkileyicisi dijital etkenlerin arasında kendini bulmaktadır.

341 Views
Metaverse ile Yeni Sağlık DeneyimleriPrevMetaverse ile Yeni Sağlık DeneyimleriNisan 21, 2022
Dijital Reklamcılığın Sağlık Turizmine KatkılarıNisan 27, 2022Dijital Reklamcılığın Sağlık Turizmine KatkılarıNext

Related Posts

Sağlık Turizmi

Türkiye’nin Sağlık Turizmindeki Yeri

Türkiye’de sağlık turizmi son yıllarda hızla gelişerek dünya ülkeleri...

Baylan Grup Nisan 21, 2021
Dijital AjansFutbol Menajerliği

Profesyonel Futbol Menajerinin Rolü

Futbol mesleğinin giderek avantajlı ve karlı bir meslek haline gelmesi...

Baylan Grup Ocak 30, 2022

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kategoriler
  • Dijital Ajans 53
  • Dijital Pazarlama 47
  • Futbol Menajerliği 8
  • Metaverse 3
  • Ödüller 3
  • Sağlık Turizmi 68
  • Sağlık Turizmi Ajansı 45
  • Sağlık Turizmi Danışmanlığı 42
  • Sosyal Medya 12
En Güncel İçerikler
  • E-Ticarette Metaverse Dönemi
    E-Ticarette Metaverse Dönemi
    E-Ticarette Metaverse Dönemi Bu yazımızda...
  • Sağlık Turizminin Sosyoekonomik Katkıları
    Sağlık Turizminin Sosyoekonomik Katkıları
    Sağlık Turizminin Sosyoekonomik Katkıları...
  • Dijital Yayıncılığın Kapsamları
    Dijital Yayıncılığın Kapsamları
    Dijital Yayıncılığın Kapsamları Bu...

Baylan Grup Logo

baylan grup
Faaliyet Alanları
Sağlık Turizmi Danışmanlığı
Dijital Pazarlama & Reklamcılık
Dijital Yayıncılık
E-Ticaret
İnşaat
Yazılım
Kozmetik Satış
Gıda
Futbol Menajerlik ve Spor Yatırımları
Sosyal Medya Ajansı
İletişim
Adres: Merkez Mah, Hasat Sk. No:52/1, 34381 Şişli/İstanbul
Website: Baylan Grup
E-mail Adresi: info@baylangrup.com
Telefon: 0850 532 20 99
İnsan Kaynakları
Sosyal Medya Hesaplarımız

Copyright © 2021 Tüm Hakları Saklıdır. Desing By Baylan Ajans

      Bize Ulaşın

      En Kısa Sürede Sizinle İletişime Geçeceğiz.