baylan grup logo
  • Ana Sayfa
  • Kurumsal
    • Kurucu
    • Tarihçe
    • Değerler
  • Faaliyet Alanları
    • Sağlık Turizmi Danışmanlığı
    • Dijital Pazarlama & Reklamcılık
    • Dijital Yayıncılık
    • E-Ticaret
    • Yazılım
    • İnşaat
    • Kozmetik Satış
    • Gıda
    • Futbol Menajerlik ve Spor Yatırımları
  • Basın Odası
    • Basın Bültenleri
    • Grup Şirketleri
    • Referanslarımız
  • İletişim
0850 532 20 99
baylan grup logo
  • Ana Sayfa
  • Kurumsal
    • Kurucu
    • Tarihçe
    • Değerler
  • Faaliyet Alanları
    • Sağlık Turizmi Danışmanlığı
    • Dijital Pazarlama & Reklamcılık
    • Dijital Yayıncılık
    • E-Ticaret
    • Yazılım
    • İnşaat
    • Kozmetik Satış
    • Gıda
    • Futbol Menajerlik ve Spor Yatırımları
  • Basın Odası
    • Basın Bültenleri
    • Grup Şirketleri
    • Referanslarımız
  • İletişim
0850 532 20 99
  • Ana Sayfa
  • Kurumsal
    • Kurucu
    • Tarihçe
    • Değerler
  • Faaliyet Alanları
    • Sağlık Turizmi Danışmanlığı
    • Dijital Pazarlama & Reklamcılık
    • Dijital Yayıncılık
    • E-Ticaret
    • Yazılım
    • İnşaat
    • Kozmetik Satış
    • Gıda
    • Futbol Menajerlik ve Spor Yatırımları
  • Basın Odası
    • Basın Bültenleri
    • Grup Şirketleri
    • Referanslarımız
  • İletişim
baylan grup logo mobile
  • Ana Sayfa
  • Kurumsal
    • Kurucu
    • Tarihçe
    • Değerler
  • Faaliyet Alanları
    • Sağlık Turizmi Danışmanlığı
    • Dijital Pazarlama & Reklamcılık
    • Dijital Yayıncılık
    • E-Ticaret
    • Yazılım
    • İnşaat
    • Kozmetik Satış
    • Gıda
    • Futbol Menajerlik ve Spor Yatırımları
  • Basın Odası
    • Basın Bültenleri
    • Grup Şirketleri
    • Referanslarımız
  • İletişim
Dijital AjansDijital PazarlamaMetaverse

E-Ticarette Metaverse Dönemi

Baylan Grup 0 Comments
82

E-Ticarette Metaverse Dönemi

Bu yazımızda E-Ticarette Metaverse Dönemi konusunu ele alacağız. Metaverse evreni, geleceğin dijital yaşamı olarak nitelendirilmektedir. Gerçek dünyanın bir nevi iz düşümü gibi görülen metaverse evreni, dünyanın sanal ortama yansıtılması gibi ifadelerle anlatılmaktadır. Evreni tanımlarken, kafe ortamında buluşan insanlardan birinin diğerine, kahvesini yudumlarken beğendiği bir ceketten söz etmesinden sonra ortama o ceket modelinin çıkması gibi nitelendirilmeler de yapılmaktadır. Dijital görsellerin etrafta süzüldüğü ve arkadaşları ile beraber insanların kendi zevk ve stiline uygun olanı tercih noktasında seçimlerde bulunacağı ortamın kendisi olarak metaverse evreninden bahsedilmektedir.

Metaverse Dijitallerinin Elektronik Ticarete Yardım Katkısı

Metaverse evreninde yardımcı rolüne sahip sistem paydaşları, beğeni özelliklerini bildiğinden ötürü istenilen seçim konusunda yardımda dahi buluna bileceklerdir. İnsanlar adına seçim yapabilecek özellikteki robotlar, arkadaşa erişim izni verilmesi ile de beğenilen ceketin takdimi gibi fırsatlar da sunmaktadır. Özellikler ve sunulan yardımla da ceketim özelliklerini değiştirme ve iyileştirme gibi değerlendirmeler de yapılabilmektedir.

Evren içerinde atılacak bir adım yahut ta işaret edilecek bir hareketle, beğenilen özellikleri içeren eşyaların alınması fırsatı da verilmektedir. Satın alma işlemini tamamlamadan evvel de, sitemde yer alan hologram özellikli avatarların üstünde denemek sureti ile ürünü bizzat görme ve deneyimleme imkanı da oluşmaktadır. Ürünün bir nevi NFT sürümü dahi alınabilmektedir. Ödeme seçeneği sonrasında denenen ve beğenilen ürün, bir hafta gibi bir zaman diliminde adrese kargolanmaktadır.

E-Ticarette Metaverse Dönemi

Arkadaş ortamında bulunan kafeden ayrılmak için de evrenin fiziksel olarak takdim ettiği gözlüğe vedalaşma sonrası dokunarak ortamdan gerçek dünyaya dönüş yapılabilmektedir. Gerçekleşen metaverse evrenindeki bu elektronik ticaret, insanlar evlerindeki koltukta iken hayata geçirilmektedir. Oysa arkadaşlar ile kafe ortamında buluşulup alış veriş yapılmıştır.

Sanal gerçekliğin imkanları ile mağazaya dahi uğramadan elektronik ticaret gerçekleştirilmektedir.

İnternet Dünyasının Üç Boyutlu Sürümü

Metaverse evreni, gerçek dünyanın internet ortamında üç boyutlu bir sürümü şeklinde kullanılmaya başlanan platformun adıdır. Bu gelişme;

I. bulut teknolojisi,

II. 3D modelleme,

III. oyun tasarımı,

IV. bulut haritalama gibi elektronik cihazlar etrafında şekillenen ve anlam kazanan teknolojilere katkı sağlamaktadır. Fiziksel dünyanın sağladığı fırsatlardan çok daha ötesini sağladığı iddia edilmektedir. eskiyen internet servis sağlayıcıları yahut ta gerçek dünyanın aktiviteleri ile örtüşmekte olan özel kümeler oluşturulabilmektedir. Evren içerisinde üç zamanlı boyutlarda bilgisayar grafikleri geliştirilmiştir. Bunlar da kişiselleştirilen avatarların gelişmesine katkı sunmaktadır. Hedef merkezli kişiselleşen sosyal etkileşim ve iletişimlerin sağlanması başlamaktadır. Ekonomik bağlamda kurulan sistemle bağlantı sayesinde, dijital ortamda alış veriş yapılabilmektedir.

Dünya üstünde varlıklarını sürdüren bütün firmalar, evrenin sağladığı fırsatlara kanalize olmaya başlamış durumdadır. Yatırımları artıran firmalar, sanal gerçeklik üstüne yoğunlaşmaya başlamaktadır. Dijital ortamın ekonomik yüzü olmaya aday metaverse evreni, mağazaların dijital versiyonlarını da içerisinde barındırmaya başlamaktadır. 2026 senesine gelindiği zaman, sanal gerçeklik ile global artırılmış endüstri üstündeki senelik büyüme oranı yüzde elli dördü geçecek konuma yükselmektedir.

373 Views
Sağlık Turizminin Sosyoekonomik KatkılarıPrevSağlık Turizminin Sosyoekonomik KatkılarıMayıs 12, 2022

Related Posts

Dijital AjansDijital PazarlamaSosyal Medya

Dijital Yayıncılık Çözümleri Nelerdir?

Günümüzde internetin gittikçe gelişmesi ve her ortama girmesinin yanı sıra,...

Baylan Grup Ekim 16, 2021
Dijital AjansDijital PazarlamaSağlık TurizmiSağlık Turizmi AjansıSağlık Turizmi Danışmanlığı

Sağlık Turizmi Danışmanlığının Kurumlara Sağladığı Avantajlar

Sağlık turizmi kişilerin tedavi amacı ile farklı bir ülkeyi ziyaret...

Baylan Grup Temmuz 15, 2021

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kategoriler
  • Dijital Ajans 53
  • Dijital Pazarlama 47
  • Futbol Menajerliği 8
  • Metaverse 3
  • Ödüller 3
  • Sağlık Turizmi 68
  • Sağlık Turizmi Ajansı 45
  • Sağlık Turizmi Danışmanlığı 42
  • Sosyal Medya 12
En Güncel İçerikler
  • E-Ticarette Metaverse Dönemi
    E-Ticarette Metaverse Dönemi
    E-Ticarette Metaverse Dönemi Bu yazımızda...
  • Sağlık Turizminin Sosyoekonomik Katkıları
    Sağlık Turizminin Sosyoekonomik Katkıları
    Sağlık Turizminin Sosyoekonomik Katkıları...
  • Dijital Yayıncılığın Kapsamları
    Dijital Yayıncılığın Kapsamları
    Dijital Yayıncılığın Kapsamları Bu...

Baylan Grup Logo

baylan grup
Faaliyet Alanları
Sağlık Turizmi Danışmanlığı
Dijital Pazarlama & Reklamcılık
Dijital Yayıncılık
E-Ticaret
İnşaat
Yazılım
Kozmetik Satış
Gıda
Futbol Menajerlik ve Spor Yatırımları
Sosyal Medya Ajansı
İletişim
Adres: Merkez Mah, Hasat Sk. No:52/1, 34381 Şişli/İstanbul
Website: Baylan Grup
E-mail Adresi: info@baylangrup.com
Telefon: 0850 532 20 99
İnsan Kaynakları
Sosyal Medya Hesaplarımız

Copyright © 2021 Tüm Hakları Saklıdır. Desing By Baylan Ajans

      Bize Ulaşın

      En Kısa Sürede Sizinle İletişime Geçeceğiz.