baylan grup basın bültenleri

Basın Bültenleri

Sağlık Turizmi Danışmanlığının Kurumlara Sağladığı Avantajlar

Sağlık turizmi kişilerin tedavi amacı ile farklı bir ülkeyi ziyaret etmesidir. Bu süreçte hem gidilen ülkede ki turizm avantajlarından yararlanıp hem de süreçte gerekli sağlık operasyonlarını yaptırmak artık birçok insana daha cazip görünüyor. Bu sektörün gelişmesine...

Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algısı

Sosyal medya kişilerin hem bilgilerini hem de tecrübelerini paylaştığı son derece dinamik ortamlardır. Kişiler bu sanal ortamda tanıdıkları ve tanımadıkları birçok kişi ile kolayca etkileşim kurabilme avantajına sahiptir. Teknoloji ile paralel olarak gelişme gösteren sosyal...

B2B Pazarlamanın Kurumlara Katkısı

Bireysel tüketiciler haricinde diğer iş kuruluşlarının satın almasına yönelik olarak geliştirilen B2B pazarlama stratejileri genel anlamda şirketten kişiye değil, şirketten şirkete pazarlama sağlar. Bu nedenle de takip edilmesi gereken yol, tam olarak şirket ihtiyaçlarına...

Baylan Grup ile Dijital Dönüşüm

Dijital dönüşüm, verimliliği yükseltmek, müşteri değerini artırmak, riski yönetmek ve yeni gelir yaratma fırsatları elde etmek için dijital yeteneklerin ürünlere, hizmetlere ve süreçlere uygulanması halidir. Tüm bu süreçlere satış, pazarlama ve destek çalışmaları dahildir. Siz...

Sağlık Turizmi Danışmanlığı İle Geleceğe Yatırım

Sağlık turizmi, farklı ülkelere gerçekleştirilebilir. Bu konuda danışmanlık hizmeti alarak da hangi ülkelerde ne gibi sağlık fırsatlarının olduğunu anlamak mümkün olabilmektedir. Sağlanan sağlık hizmetlerinin yeterli olup olmadığı, nasıl etkileri olduğu, bu sağlık...

Baylan Grup Sağlık Turizmi Danışmanlığı

Sağlık turizmi, bir ülkeye koruyucu, tedavi edici ve sağlığı geliştirici hizmetler almak amacı ile yapılan kişisel ziyaretler anlamına gelir. Esasen sağlık turizmi, hareketlilik potansiyelini global sağlık amaçları için kullanarak, sağlık kuruluşlarının büyümesi konusunda da...

Sağlık Turizminde Güven Etkeni

Sağlık turizmi; insanların koruyucu, iyileştirici, tedavi edici ve sağlığı geliştirici hizmetleri almak için çeşitli ülkelere gitmesidir. Sağlık turizmi, uluslararası sağlık hizmetlerini bünyesine katarak sağlık kuruluşlarının gelişmesini ve büyümesini sağlayan bir sektördür....

Dijital Pazarlama ve Reklamcılık

Bilgisayar, tablet, telefon ve benzeri pek çok çevrimiçi alanın kullanılmaya başlanması ile dijital pazarlama da son derece gelişmiş ve kendini ön plana çıkarmıştır. Öncelerde reklamcılık özellikle de el ilanları, panolar ve televizyonlar üzerinden ilerlerken şimdi gelişen...

Sağlık Turizmi Kapsamında Türkiye’nin Olanakları

Tüm ülkeler için önemli bir gelir kaynağı olan turizm; insanların ihtiyaçları, gelişen teknoloji ve artan olanaklar vb. faktörler nedeniyle sürekli değişim içerisindedir. Bilindiği üzere turistlerin gerçekleştirdikleri seyahatlerin sebebi çoğunlukla yeni yerleri keşfetmek,...

Sağlık Turizminde Dijital Pazarlama

Değişen günümüz dünyasında insanların en sık bilgi edindiği alan, dijital platformlardır. Bu nedenle de dünyanın dört bir ucuna ulaşmak için dijital pazarlamanın tercih edilmesi büyük öneme sahiptir. Kişilerin sağlık turizmi yapmasını teşvik edecek olan bilgilendirme...

Türk Futbolunda Futbol Menajerliği

Futbol menajerliği, futbol oyuncusunu temsil etmek, transfer görüşmeleri ayarlamak ve oyuncunun meslek yaşamı boyunca ona destek olmakla ilgilidir. Futbol menajeri, futbolcuyu temsil eder. Esasen futbolcunun geleceği açısından da önemli bir yere sahiptir. Futbolcu temsilcisi...

Uluslararası Hastalar İçin Türkiye Pazarı

Yurtdışından gelen uluslararası hastalar için gelişmiş seçeneklere sahip olan Türkiye, gelişmiş sağlık olanakları ve çeşitli sağlık imkanları sayesinde geniş bir yelpaze sunar. Pek çok farklı alanda yapılan çalışmalar sayesinde uluslararası hastalar için kaliteyi ve...