baylan grup basın bültenleri

Basın Bültenleri

Sağlık Turizmi Geleceği

Sağlık turizmi geleceği 2019 yılı ve öncesine dair istatistiklere bakıldığında hızla gelişen ve büyüyen bir trende sahiptir. 2020 yılı itibarı ile covid19 korona virüs salgını nedeniyle durma noktasına gelen sağlık turizminin salgının kontrol altına alınması ile tekrar hızlı...

İstanbul’da Sağlık Turizmi

İstanbul’da sağlık turizmi Türkiye sağlık turizminin ilk sırasında yer alır. İstanbul coğrafi konumu, tarihi ve doğal dokusu, altyapı, teknoloji ve personel yeterliliği açısından dünyanın gözde şehirlerinden biridir. Özellikle medikal turizm ile öne çıkan İstanbul’da her yıl...

Sağlık Turizmi Hukuku

Sağlık turizmi hukuku, yabancılar hukuku, ceza hukuku, idari hukuk, ticaret hukuku, borçlar hukuku ve hukuk disiplinleri açısından ele alınabilecek bir konudur. Ülkeler arası sunulan sağlık hizmetlerinden kişilerin kanuni haklarını bilerek faydalanmaları gerekir. Bu konuda...

Sağlık Turizmi Nerelerde Yapılır?

Sağlık turizmi Joint Commission International (JCI) akreditasyonuna uygun olan hastane, kurum ve kuruluşlarda yapılmaktadır. Dünyanın birçok ülkesi sağlık turizmi alanında yaptıkları yatırımlar ile JCI akreditasyonuna uygun tesisler oluşturmaktadır. Türkiye’de de JCI...

Sağlık Turizminde Dijital Ajans Etkisi

Sağlık turizmi, kişilerin tedavi ya da rehabilite amacı ile kendi ülkesi dışında bir ülkeden sağlık hizmeti alma isteği olarak tanımlanabilir. Kısacası bir kişinin başka bir ülkede tedavi görmek için yaptığı seyahatlerin tamamıdır. Dünya genelinde hızlı bir gelişim gösteren...

Dijital Pazarlamanın Temelleri

İnsanların günlük hayatında internetin önemli bir yer edinmesi kurumların da artık dijital çağa ayak uydurmasını gerekli hale getirmektedir. Dijital pazarlama da bu süreçte birçok kurum için son derece profesyonellik gerektiren alanlar arasındadır. Her türlü kurumun internet...

Sağlık Turizminde Markalaşma

Sağlık turizmi dünya genelinde her geçen dönem biraz daha gelişme gösteren önemli sektörler arasında yer alıyor. İnsanlar hem estetik kaygıları hem de genel sağlık sorunları nedeniyle kendi ülkeleri dışında ki ülkelerde gelişen teknolojileri yakından takip etmektedir. Kendi...

Sosyal Medyada Reklam Kullanımı

İnsanların son yıllarda en çok zaman geçirdiği alanlar genel olarak sosyal medya mecralardır. Kişisel ve kurumsa kullanıma açık olan bu platformlar her türlü reklam faaliyetine olanak tanımaktadır. Özellikle sosyal medyayı para kazanma aracı olarak gören kurumlar profesyonel...

Sağlık Turizmi Tarihi

Dünya üzerinde hekimlik en eski mesleklerden biridir. Çok eski çağlarda hekimlerin büyücü olarak da isimlendirildiği birçok kaynaktan alınan bilgiler arasındadır. Büyücü olarak isimlendirilen bu kişilerin hem iyileştirici hem de doğaüstü birtakım güçleri olduğuna inanılırdı....

Klasik Turizme Alternatif: Sağlık Turizmi

Türkiye ekonomisinde turizmin yeri son derece önemlidir. Tatil cenneti olarak isimlendirilen birçok bölgesinin bulunması klasik turizm sektörünün her geçen gün biraz daha gelişmesine imkân yaratmış durumdadır. Birçok bölgenin yurtdışından ciddi bir turist akınına uğraması her...

Dijital Pazarlamada Marka Yönetimi

Tüketiciye ulaşabilmek için artık geleneksel pazarlama yöntemleri yeteri kadar etkili değildir. Hem çok yüksek maliyetlerinin olması hem de uluslararası alanda fazla kişiye ulaşmada yeterli olmaması geleneksel yöntemlerin terk edilmesine neden olmuştur. Dijital pazarlama alanı...

Dijital Pazarlama ve Ölçümleme

Teknolojiye uyumlu bir şekilde gelişme gösteren pazarlama alanı işletmelerin karlılığını artırabilmesinde son derece önemlidir. Günümüzde ise işletmeler Pazar ağlarını genişletebilmek ve müşteri hedef kitlelerini daha da artırabilmek için dijital pazarlama avantajlarını...